maanantai 8. syyskuuta 2014

Mallinhommia ja kuulumisia!


Moikka ja anteeksi tämä pitkä tauko postailuista mut ei ole ollut kuvia eikä aihetta mistä tehä..Cindyllä oli lepoa maanantaista keskiviikkoon kun olin itse niin kipeä etten kyennyt edes tallille. Torstaina sit käytiin metsässä samoilemassa valokuvauksen merkeissä :) Tämän postauksen kuvat on ottanut valokuvaaja Samu Puuronen! 


1. Minun lemppari kuva<3

2. <3

3. tää kans on mun lemppari.


4. Mielestäni ihana tunnelma välittyy tässä kuvassa :)

5. ''Aina ei jaksa olla niin kuvauksellinen'' -Cindy


Perjantaina ja lauantaina sit treenailtiin sunnuntain kisoja varten rataa josta kerron huomenna lisää eri postauksessa.. ;) 

Kertokaa mikä oli teidän lemppari kuva/kuvat! :)

Huomiseen!<3

 







6 kommenttia:

  1. mulla kans ehkä 1 ja 4! Onko Samu ammati valokuvaaja? Mitä kautta hommasit hänet kuvaamaan paljon maksoi?:) (tyhmäkyselee:'D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samu on ammatti valokuvaaja ja sattumoisin minun eno :D Hän on kysellyt koko kesän milloin hän voisi ottaa kuvia niin nyt sattui sit sopiva tila kisojen seasta :) Jos haluat Samun kuvaamaan niin kysele suoraaan häneltä hintoja :)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja mun lempparit oli kans 1. ja 4. :)

    VastaaPoista